torsdag 20. mars 2014

5 på gata om ferjeforhandlingene



Vi i Waz up? spurte noen folk på gaten om hva d syns om ferjeforhandlingene. Vi spurte de om disse spørsmålene:

  1. Hva syns om at det ikke har kommet endringer i ruta?
  2. Hva syns du om at ferja går senere?
  3. Hva syns du om at kiosken ble lagt ned?
  4. Hva syns du om at vi ble lovet nye ferje avganger og at vi ikke har fått de enda?


 
 
  • Det har tatt for lang tid, og det er ikke kjekt. De burde ikke tulle med oss.
  • Det er dumt for dem som skal ta bussen, og ikke rekker bussen.
  • Jeg syns det var dumt, men det kunne et lite utvalg for eksempel: sjokolade og kaffe.
  • Jeg syns det var dårlig, og syns ikke de burde tulle med oss






 
  • Vi syns det er dårligt gjort
  • Det skulle ikke vært lov, ferjen gjør det bare for å spare penger.
  • Jeg bryr meg ikke så veldig, jeg klarer meg uten.
  • Jeg syns den kunne vært der, men jeg savner det ikke så mye.
  •  Det er dårlig gjort av de som jobber med dette som ikke klarer å bli enige, og ikke sjekke at alt er gjennomført.
 
 

  • Jeg syns det er kjempedårligt.
  • Jeg syns det er negativt.
  • Siden jeg ikke bor her gjør det ikke noe for meg, men for det som bor her er det nok dumt.
  • Jeg misliker det sterkt, det er et klart løfte brudd.

 
 
 
 
 
  • Jeg syns det er litt kjedelig, og jeg føler at rutene er feil.
  • helt tragisk, kunne heller fått den gamle ferja tilbake.
  • Jeg sparer penger på det og slipper maset av ungene.
  • Veldig dumt!

 

 


 
 





Amina og Theodora
 

 


 


 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar