torsdag 3. oktober 2013

Høstens aktiviteter

Nå er det snart høst og jeg har intervjuet noen om hva de skal gjøre, de fleste skal slappe av og ha det gøy. Her er intervjuene:

Mina: (6:kl)

Denne høstferien skal jeg reise på rideleir på Bokn. Jeg gruer litt siden jeg skal reise alene.

 

 

 
Tobias M: (4.kl)
 Jeg skal være i byen og på Kvitsøy. Jeg skal også være ute å leke med venner.


 

 
 
Karoline:  (3.kl)
Jeg skal kanskje på høstfesten og kanskje til byen med mamma.

 
 
 
 




Joar: (7.kl)
Jeg skal være med å jobbe på gården. Når jeg jobber der gir jeg kalvene og sauene mat.

 

 


Sara: (2.kl)
 
Jeg skal reise og være hos bestemor og bestefar i Suldal, der skal vi spille spill og ha det kjekt.
 
 
Torstein: (2.kl)
Jeg skal reise til mormor og morfar, der skal vi leke og spille på iPaden.  Jeg skal også til Spania.
 
 
 

 


Tobias O: (8.kl)

Jeg skal trekke hummerteiner, klippe plener og jobbe på trevaren. Jeg skal også sove, spise og slappe mye av.
 Espen: (9.kl)
Jeg skal også trekke teiner og klippe plener, sove, spise og slappe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar